Cena: 8 499 zł

BARTON MZK 250

Nowy Dirt-bike w MZK 250 otwiera nowe możliwości jazdy w terenie, a 16-konny silnik Zongshen dostarczy mnóstwo emocji i wrażeń.

Zastosowano w nim stabilny widelec typu upside down o skoku 235 mm, zapewniający pełną precyzję prowadzenia. Tylny amortyzator zamontowany jest na kiwaku, dzięki czemu zoptymalizowano położenie środka ciężkości motocykla oraz osiągnięto płynność jazdy zarówno po niewielkich nierównościach, jak i optymalną kontrolę prowadzenia na większych wybojach. Konfiguracja podwozia i zawieszenia zapewnia kompromis pomiędzy komfortem jazdy a przyczepnością na każdym podłożu. Zastosowanie typowych, dużych kół terenowych sprawia, że MZK 250 sprawnie pokona każdą przeszkodę i nierówność. Za bezpieczeństwo odpowiadają hamulce hydrauliczne pracujące na tarczach typu wave o rozmiarach 270 i 240 mm z przodu i z tyłu. Co najważniejsze, hamulce zapewniają odpowiednie wyczucie hamowania do zastosowania terenowego.

Skonfigurowany model MZK 250 został w taki sposób, aby na wyposażeniu znajdowało się to, co najważniejsze w jeździe terenowej – jednocześnie bez przepłacania za akcesoria, które Tobie mogą okazać się niepotrzebne. W każdej chwili możesz doposażyć swojego MZK 250 o szereg dodatkowych akcesoriów takich jak przedni reflektor z klasyczną żarówką lub w wersji LED, licznik motogodzin, handbary, kolorowe nakładki na szprychy, odjazdowe podnóżki czy tłumik generujący dźwięki rodem z 111 Megawat.

DANE TECHNICZNE

Silnik:jednocylindrowy, czterosuwowy
Pojemność:223 [ccm]
Moc:12 [kW] / 7000 [obr.]
Prędkość maksymalna:
Rozruch:nożny , elektryczny
Zapłon:CDI
Skrzynia:manualna 5 biegowa
Wymiary:2100 x 810 x 1200 [mm]
Waga :120 [kg]
Dopuszczalna ładowność :
Opony przód / tył :
Hamulec przód:tarczowy hydrauliczny 270 [mm]
Hamulec tył:tarczowy hydrauliczny 240 [mm]
Felgi przód / tył :stalowe 21″ / 18″
Przeniesienie napędu:łańcuch napędowy
Zbiornik paliwa:

© Copyright 2023 Mazur-Motors © All rights reserved ©

Scroll to Top